Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Скільки можна заощадити, якщо рахутися за фурой?

Коли на вулиці сильний вітер, людині стає важко рухатися. Це також заважає і автомобілю. Доказано, що чим сильніше порив вітру в лобове скло, тим більше витрачається пального під час руху. Існує водійський «міф»: якщо хочете заощадити на бензині, пристроюйтеся ззаду до фури або автобуса. Та чи працює цей метод? Перевірити факт зниження споживання палива при їзді за....

 

Коли на вулиці сильний вітер, людині стає важко рухатися. Це також заважає і автомобілю. Доказано, що чим сильніше порив вітру в лобове скло, тим більше витрачається пального під час руху.   Існує водійський «міф»: якщо хочете заощадити на бензині, пристроюйтеся ззаду до фури або автобуса. Та чи працює цей метод?

Перевірити факт зниження споживання палива при їзді за автобусом або фурою (ви розумієте, що їхати доведеться «слідом в слід») може кожен. Інша питання: хто ризикуватиме таке робити?

Кожен автомобіль залишає за собою повітряний мішок, всередині якого створюється область низького тиску. Аеродинамічний опір в ній також низький. У великої фури (тягача з причепом) або високого автобуса, як можна припустити, розмір мішка більший, значить і сховатися за ним легше, ніж, наприклад, за легковиком.

Так і є, розмір «повітряного мішка» за автомобілем дорівнює в середньому його довжині. Тобто, близько п'яти метрів в разі, якщо ви захочете «прилаштуватися» до легкового авто. Їхати в двох метрах від легкової машини можна, але небезпечно. Інша справа, якщо ви їдете по прямій заміській трасі за автопоїздом. Повітряний мішок позаду нього великий - «сховається» будь-хто.

Причому, їхати за ним можна не «впритул», а на відстані близько 10 метрів. У будь-якому випадку, необхідно бути гранично уважним і не втрачати концентрацію (якщо, звичайно, на вашому автомобілі немає адаптивного круїз-контролю або системи екстреного гальмування).

Чи означає це, що міф про економні подорожі за фурами і автобусами має право на життя? Так і є. Причому, економія палива при такому способі руху може бути досить великою - близько літра на 100 км пробігу. Інша справа: який дурень захоче їхати 100 кілометрів за повільною фурою, щоб заощадити на цьому 30 гривень?

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: