лом

ЗВІТ

 

Пройшло більше року як працює оновлене КП «ЖКЦ», також закінчився 2019 рік, і ми, як і обіцяли, вирішили відкрито ініціювати наш звіт за минулий рік, і відкрито обговорити роботу нашого підприємства.

В минулому році звіт підприємства перед депутатами та міським головою переносився близько 6 разів, в цьому році ситуація в зв’язку з карантином може повторитись, так чому ж ми разом з вами не можемо зробити це в фейсбуці, відкрито, поставити запитання, послухати відповіді, зрозуміти що змінилось на підприємстві і який зараз напрям руху комунального підприємства.

Таке відкрите обговорення можливо і змінить систему звітності, в якій буде задіяна також і громада міста, тим більше такі обговорення доречніші в кінці зими чи на початку весни, літом коли люди в більшості відпочивають, тим більше восени це не актуально вже.

Звичайно всі зміни важко вмістити в цей допис, тому ми коротко анонсуємо та напишемо про самі основні:
1. В 2019 році ми разом майже закінчили підписувати договори з управління багатоквартирними будинками, і маємо в управлінні близько 80% будинків міста.
2. Ми стали відкриті, в нас з’явилась потрібна комунікація. З початку 2019 року створений та працює сайт підприємства, https://kpgkc.com/. В ньому є вся основна інформація про підприємство та про будинки які ми обслуговуємо. Там вперше, до речі, з початку року почала публікуватись вся інформація про боржників та про обсяги споживання теплової енергії будинками міста. З початку року працює «Фейсбук» сторінка підприємства, де постійно оновлюється інформація про нашу роботу, публікуються різноманітні звіти, відкрито та постійно надається потрібна мешканцям інформація в цифрах. В нас з’явились «Вайбер» групи з підрядниками, уповноваженими будинків, та багато інших, які покращили нашу комунікацію, оперативність реагування на різні ситуації та звернення, а також прозорість.
3. З початку 2019 року розроблена працює нова програма «КВАРТА» на підприємстві, в розрахунковому центрі, вона на основі 1С(неймовірно що до цього моменту працювали на DOS), як результат нові зрозумілі платіжки (які також відповідають законодавству) оперативно доставлені мешканцям міста. Програма сучасна та безпечна, майже не мали додаткових запитань від мешканців. Ми перші з комунальних підприємств хто впровадив її, нашим досвідом потім скористались інші комунальні підприємства.
4. Ми почали системно працювати з боржниками, як результат запрацювали і суд, і виконавча служба, і ми продовжуємо спільно з ними працювати далі. Почали з попереджень, з спілкування, з розривів не працюючих договорів реструктуризації, з відкритої публікації з початку 2019 року ВСІХ боржників, ким би вони не були і на яких би підприємствах вони не працювали. І ми єдине підприємство в місті, яке це робить відкрито, публічно і постійно. Як результат збільшення судових справ, збільшення надходжень на підприємство і зменшення кількості боржників, які маючи статки, заробітні плати та інші доходи, вважали себе хитрішими та розумнішими за інших. І збільшення кількості судових справ дає нам надію що з часом всі спроможні заплатити за обслуговування будинків мешканці, які з не зрозумілих причин відмовляються платити, будуть в суді.
5. На підприємстві затверджений колективний договір, новий статут, новий штатний розпис, положення про відділи та посадові інструкції. Створена служба з охорони праці, розроблено положення з охорони праці і т.д. Ми і надалі рухаємось вперед і продовжуємо зміни в середині колективу, робота не завершена і продовжується. Також проведена велика робота по пожежній безпеці, відремонтована та введена в експлуатацію пожежна сигналізація в адміністративної будівлі КП «ЖКЦ», самостійно ініційована та вперше проведена перевірка протипожежного стану будівель гуртожитків за адресою Каштановий проїзд №6 та №8 з метою виявлення та подальшого усунення недоліків. В більшості всі недоліки усунені, встановлена вперше з початку існування міста пожежна сигналізація в гуртожитках.
6. З метою оптимізації споживання теплової енергії проводиться постійно ремонт елеваторних вузлів систем опалення багатоквартирних будинків із коригуванням діаметра сопел а також постійно проводяться регулювання подачі теплоносія. В абсолютній більшості будинків оптимізація проведена, що дало змогу заощадити гроші мешканців.
7. Нами вперше був про ініційований, та проведений аудит на підприємстві, і це здається перше і єдине комунальне підприємство міста де пройшов аудит, при чому за ініціативою самого підприємства. Чекаємо його результатів, готові і надалі до відкритого обговорення ситуації по результатам аудиту.

Які були наші основні рішення за рік і що вони дали:
1. Коли було зрозуміло, що нова підрядна організація з обслуговування не готова до нормальної роботи і це впливало на якість, ми без вагань розірвали договір. Ми дали можливість мешканцям через уповноважених осіб впливати на вибір підрядної організації. Це покращило якість виконання робіт. Потім для конкуренції була запропонована ще одна, нова підрядна організація, що разом з можливістю самостійного вибору будинків ще більше покращило конкуренцію а разом і якість.
2. Коли стало зрозуміло що сантехнічна служба в різних організаціях працює з різною якістю і взагалі для ефективної роботи краще працювати єдиною службою, ми її створили. І віддали перевагу в її створенні базі іншого комунального підприємства. Це дало результат, якість значно покращилась, почались оперативно виконуватись завдання по ремонту та налаштуванню будинків, проводяться ППР. З’явилось планування робіт та залучені уповноважені для постійного контролю якості виконання робіт. І надалі сумісна робота двох комунальних підприємств покращує якість в обслуговуванні будинків.
3. З початку 2020 року служба електромонтерів тепер не на підряді в інших підприємствах, а в нашому штаті, що дає змогу оперативнішого реагування та покращення якості роботи. Кількість встановлених світильників, оперативність реагування, заходи ППР та вдячність мешканців говорять самі за себе.

Які основні новини та зміни в нас сьогодні:
1. З початку травня 2020 року ми самостійно обслуговуємо будинки Київського кварталу. В нашому штаті з’явились працівники з комплексного прибирання. По перше це, на нашу думку покращить конкуренцію і як результат якість виконання робіт. По друге ми хочемо «задавати темп» якості, бути флагманом і прикладом якісного виконання робіт. До кінця року це наша головна мета в цій частині управління будинками, і по результатам цієї роботи буде зроблений висновок, а також відпрацюються нові стандарти якості.
2. Для подальшого покращення якості виконання робіт в частині прибирання ми прийняли рішення провести відкриті торги через систему «Прозоро» по іншим кварталам міста.

P.S. Ми і надалі будемо робити все для покращення якості, ми змінюємось, ми відкриті, ми рухаємось вперед, ми готові завжди співпрацювати з мешканцями, і надалі бути основною і головною управлінською компанією в місті. Розуміємо що далеко не все зроблено, багато чого просто не встигли зробити, але розуміємо, що на вірному шляху і сподіваємось на Вашу допомогу. Чекаємо Ваших питань, побажань, та готові до відкритого діалогу.

Теги: звіт, комунальне, підприємство, зміни

Добавить в: