Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Прес-реліз Офісу підтримки громадських ініціатив в місті Славутичі

11 грудня 2018 року в приміщенні Офісу підтримки громадських ініціатив КП «Агентство регіонального розвитку» відбулась зустріч «Що далі? Підводимо підсумки ІІІ-х етапів БУ-2018»...

 

Прес-реліз Офісу підтримки громадських ініціатив в місті Славутичі

11 грудня 2018 р.


11 грудня 2018 року в приміщенні Офісу підтримки громадських ініціатив КП «Агентство регіонального розвитку» відбулась зустріч «Що далі? Підводимо підсумки ІІІ-х етапів БУ-2018»

На заході були присутні 8 авторів проектів цьогорічного Громадського проекту «Бюджет участі» 2018 р.

Обговорювалися переваги та недоліки цьогорічного процесу Бюджету участі, зокрема етапу інформаційної кампанії та голосування за проекти. Автори зазначили, що у 2018 році поданих проектів було майже вдвічі менше, ніж у минулому (зокрема, через відсутність категорії «Освіта» у 2018 році, адже 30% поданих у 2017 році проектів були подані саме у цій категорії), однак ідеї проектів стали більш різноманітними та креативними, а між самими авторами не було жорсткої («брудної») конкуренції.

З’ясували, над якими недоліками треба попрацювати до початку наступного Бюджету участі: потрібно зробити голосування більш комфортним для різних категорій населення, у т.ч. для осіб з особливими потребами, виправити технічні помилки, що, на жаль, досить часто у цьому році виникали під час електронного голосування через сайт Громадського проекту.

Потрібно буде розгорнути широку інформаційну кампанію – соціальна реклама про вже реалізовані проекти на автобусних зупинках, оголошення через міське вуличне радіо, інформаційні дошки у приміщення та веб-ресурсах міських закладів та підприємств тощо.

Серед пропозицій, які прозвучали також були: вдосконалити паперове голосування і відпрацювати інструмент внесення «паперового» голосу до електронної системи безпосередньо у день голосування на пункті, запровадити відеоспостереження на пунктах для голосування, відкрити пункт для голосування у Центрі надання адміністративних послуг, вдосконалити графік роботи пунктів (до 19.00, робота у вихідний день), змінити форму бланку для голосування так, щоб голосуючий міг чітко бачити свою можливість голосувати за два проекти, зменшити тривалість етапу голосування з 3-х тижнів до 2-х, частіше з’ясовувати та готувати інформацію про стан реалізації проектів.

Автори висловили подяку Офісу підтримки громадських ініціатив за організовані та проведені заходи для учасників цьогорічного Бюджету участі – навчання, тренінги, ярмарки та дискусії. Усім присутнім авторам проектів команда Офісу підтримки громадських ініціатив подякувала за активну позицію символічними подарунками, що були вручені під час зустрічі.

За додатковою інформацією та з пропозиціями щодо покращення процесу Бюджету участі звертайтеся за телефонами 2-22-50, 050-353-11-35 або на електронну адресу slavutich.ofis@gmail.com та безпосередньо до Офісу підтримки громадських ініціатив за адресою проспект Дружби Народів, 7 (БК «Енергія», ІІ поверх).
 

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: