Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Відділення у місті Славутич управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області інформує

З 1 жовтня 2018 року розпочінає діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві. Просимо звернути увагу на наступні зміни:

 

З 1 жовтня 2018 року розпочінає діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві.
Просимо звернути увагу на наступні зміни:

1. Заяву-розрахунок, яка повинна бути передана до робочих органів виконавчої дирекції Фонду не пізніше 5 робочих днів з дати прийняття комісією такого рішення;

2. Заява-розрахунок надається страхувальником в паперовому вигляді особисто до відділення або його представництва, або надсилається в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

В цьому випадку роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.
Для подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису страхувальнику необхідно звернутись до відділення Фонду для укладання Договору про подання електронних документів до Фонду соціального страхування.

3. Інформація, внесена страхувальником до заяви-розрахунку, повинна повністю відповідати документам, на підставі яких здійснено призначення матеріального забезпечення та окремі виплати потерпілим на виробництві (членам їх сімей), та бути відображена в реєстрах бухгалтерського обліку. Відповідальність за достовірність даних, наведених у заяві-розрахунку, несе страхувальник.

Відділення або його представництво у разі потреби має право здійснювати обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку.
У разі виявлення помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з відповідними рекомендаціями щодо їх усунення.

Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами, фінансування заяви-розрахунку або надання обґрунтованої відмови у її прийнятті здійснюється відділеннями або їх представництвами протягом десяти робочих днів після надходження заяви-розрахунку.

4. З 1 жовтня 2018 року з’являється новий обов’язок страхувальника: впроваджується система оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам шляхом надання до відділення повідомлення.

Після проведення виплат за рахунок коштів Фонду страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат. Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до відділення.
Повідомлення надсилається страхувальником протягом місяця з дня проведення виплат.

У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування відділення здійснюють перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.
Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: