Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Урок-бесіда «Не стань живим товаром!»

Тема сучасного рабства виявилась дуже знайомою для учнів 6-го класу, які 27 лютого відвідали ЗБІЦ. Спочатку вирішили розібратися, які види рабства існують. Школяри назвали сексуальне і трудове рабство та навели багато прикладів із життя різних людей, які вони бачили в Інтернеті або...

 

Тема сучасного рабства виявилась дуже знайомою для учнів 6-го класу, які 27 лютого відвідали ЗБІЦ. Спочатку вирішили розібратися, які види рабства існують. Школяри назвали сексуальне і трудове рабство та навели багато прикладів із життя різних людей, які вони бачили в Інтернеті або по телевізору.

Подивившись соціальні ролики, глядачі винесли вердикт, що ми не повинні бути байдужими, а навпаки, нам треба докладати максимум зусиль, щоб зупинити розповсюдження рабства в нашій країні. Учні були шоковані, дізнавшись, що таліби купують… семирічних хлопчиків, щоби зробити з них терористів-смертників. Їх продають батьки, заздалегідь знаючи, яка на них чекає доля.

А от поняття "трафикінг" було новим для слухачів. Вони навіть не знали, що в світі існує торгівля людьми для… трансплантації органів! І ця так би мовити “торгівля” стає видом злочину, що швидко розвивається.

Як це жахливо, що таке може трапитися в наш час! Велику кількість дітей викрадають, щоби зробити з них донорів для багатих клієнтів, які платять купу грошей за здорові нирки або інші органи! Прослухавши ці вражаючі факти, учні поставили запитання, чому ми не робимо ніяких зусиль, щоби знищити це зло назавжди. І вони дуже зраділи, коли дізнались, що існують організації, які допомагають визволити з полону багатьох постраждалих.

Наприкінці бесіди школярі засудили тих, хто й досі розпоряджається чужим життям і примушує інших працювати на них. Тому ми всі повинні боротися проти рабства в сучасному суспільстві і що потрібно зробити такі закони, які б не дозволяли йому процвітати й надалі.


Ольга КРОПТА,
керівник сектору клубної роботи ЗБІЦу


Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: