Главная страница » Новости » Панорама » Приватбанк ідентифікуватиме клієнтів за поведінкою

Реклама

Приватбанк ідентифікуватиме клієнтів за поведінкою

 
Mastercard у партнерстві з Приватбанком реалізує перший в Україні проект верифікації клієнтів, заснований на поведінковій біометрії — для прогресивної та безпечної аутентифікації. Про це йдеться у повідомленні банка.


Mastercard у партнерстві з Приватбанком реалізує перший в Україні проект верифікації клієнтів, заснований на поведінковій біометрії — для прогресивної та безпечної аутентифікації в епоху, коли пароля не достатньо для захисту облікового запису.

Що це значить
Нове рішення забезпечується NuDetect — платформою прозорої перевірки користувача від NuData, компанія Mastercard. Проект планується реалізувати до кінця 2019 року.

Що це дасть

NuDetect дозволить онлайн-банкінгу та мобільному додатку Приват24 перевіряти клієнтів за їх унікальною поведінкою при взаємодії з пристроями або додатками. Рішення аналізує сотні сигналів, включаючи характеристики пристрою, пасивні біометричні та поведінкові показники. Потім — порівнює їх зі способом поведінки користувача в минулому.

Поведінкова аутентифікація та «пасивна» біометрія є новітніми технологіями для перевірки користувачів за їхньою поведінкою, а NuDetect — піонером в цій області. Технологія NuDetect допомагає організаціям в усьому світі перевіряти особу клієнтів, використовуючи їх природну поведінку при взаємодії в інтернеті.

Рішення забезпечує ненав'язливу безперервну аутентифікацію, воно невидиме і не вимагає попередньої реєстрації. Користувачеві не потрібно виконувати будь-які додаткові дії, окрім тих, які він зазвичай робить, використовуючи свій акаунт. Поведінкові дані таких взаємодій аналізуються в режимі реального часу, щоб забезпечити достовірну оцінку ризиків користувачів — це допомагає компаніям запобігти потенційним вторгненням і атакам.

Інформація, що ідентифікує особу, не зберігається, і дані ніколи не будуть доступні хакерам.

Платформа NuDetect вже впроваджена в Північній Америці, Латинській Америці та Європі. В грудні 2018, в період активного шопінгу, NuData допомогла ритейлерам виявити понад 1 мільярда неправомірних цифрових операцій і зупинити 99% шахрайських атак, заощадивши торговцям в усьому світі понад 500 мільйонів доларів.

Теги: приватбанк, партнерство, Mastercard, перевірка

Добавить в: