ДАЗВ та креативна агенція «Банда» підписали Меморандум про співробітництво спрямоване на позитивне сприйняття бренду «Чорнобиль» Державне агентство України з управління зоною відчуження та креативна агенція «Банда» (Banda) підписали Меморандум про співробітництво, яке...
Державне агентство України з управління зоною відчуження та креативна агенція «Банда» (Banda) підписали Меморандум про співробітництво, яке буде спрямоване на формування позитивного сприйняття бренду «Чорнобиль» серед широкого загалу.
За словами Директора «Банди» Дмитра Адабіра, агенція продовжуючи історію з «Ukraine NOW», хоче ще більше розказувати про сучасне обличчя України. Так, серіал HBO привернув увагу до Чорнобилю. Та нам захотілося закцентувати увагу не на історії Зони, а на тому, що відбувається тут прямо зараз.
Якщо говорити про неї у розрізі «Ukraine NOW», Чорнобиль вже став потужною туристичною локацією, яку протягом останніх років відвідали сотні тисяч українських та іноземних туристів. Також, тут розташований унікальний науковий майданчик, де проводяться дослідження із застосуванням найсучаснішого обладнання з радіологічної безпеки, археологічні розкопки та навіть тестування роботів.
Зокрема, креативна агенція «Банда» долучиться до розробки бренд-стратегії для Чорнобильської зони, створення візуальної стилістики та креативної платформи кампанії з популяризації туристичного, наукового та соціально-економічного потенціалу територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи.