Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Особливості запровадження CRM для юристів

В абсолютній більшості юридичних фірм і адвокатських компаній з потенційними клієнтами мають справу безпосередньо юристи, а не спеціально навчені менеджери. Безпосередньо юристи і адвокати також самостійно ведуть всі справи фірми, виписують рахунки до оплати клієнтам і контролюють повноту і своєчасність поступлення коштів. Ведення суто канцелярської роботи забирає достатньо робочого часу, відволікає юристів від безпосередньої роботи по обслуговування справ клієнтів.

В абсолютній більшості юридичних фірм і адвокатських компаній з потенційними клієнтами мають справу безпосередньо юристи, а не спеціально навчені менеджери. Безпосередньо юристи і адвокати також самостійно ведуть всі справи фірми, виписують рахунки до оплати клієнтам і контролюють повноту і своєчасність поступлення коштів. Ведення суто канцелярської роботи забирає достатньо робочого часу, відволікає юристів від безпосередньої роботи по обслуговування справ клієнтів.

Для виконання перелічених функцій може бути задіяна універсальна CRM для юристівсистема, за допомогою якої юридичні компанії спроможні підвищити ефективність роботи своїх співробітників, а керівники компаній отримують можливість бачити наскрізну картинку по кожному клієнту в режимі он-лайн.

Переваги системи CRM

Система CRM для юристів дозволяє синхронізувати календар роботи і відкриває можливість планувати ті чи інші заходи, а також відслідковувати зміни по судовим провадженням в своєму календарі. Система відобразить граничні терміни по прийнятих рішеннях, дату судових засідань, дату набрання чинності прийнятим судовим рішенням – достатньо ввести необхідні зміни в календар роботи.

Запровадження системи обліковуватиме робочий час, затрачений кожним з працівників юридичної компанії й вимагатиме мінімум зусиль юристів для того, щоб відчитатися перед керівництвом про непродуктивно використаний робочий час. На основі проведеного аналізу керівництво отримує можливість введенні погодинної тарифікації для працівників, сміливо впроваджувати проекти з фіксованою ціною, абонентською підтримкою чи запроваджувати сугубо індивідуальні ставки для кожного з працівників.

Система CRM працює дистанційно, що дозволяє вести справи спільно з колегами незалежно від місця перебування. Система дозволяє обраховувати собівартість виконаних юридичних послуг пропорційно до витрат робочого часу працівниками, відповідно керівник юридичної компанії отримує можливість контролювати бюджет компанії й належно оцінювати вклад кожного працівника в загальні результати роботи.

Використовуючи можливості системи керівник компанії здійснює належний облік найбільш значимих подій, робить фінансові розрахунки і прогнозує можливі наслідки подій.

Можливі наслідки від запровадження системи CRM

Запровадження системи CRM для юристів також дозволяє:

  • Створювати належні умови для розширення клієнтської мережі й збільшення кількості та вартості наданих юридичних послуг
  • Підвищувати лояльність потенційних клієнтів, оскільки вони використовують менше часу на безпосереднє пілкування з юристами завдяки системі он-лайн зв’язку
  • Формувати форми звітності за результатами роботи компанії

Запровадивши в компанії системуCRM керівник отримає нарешті порядок у справах.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: