Главная страница » Новости » Панорама » Топ ідей для зовнішньої реклами

лом

Топ ідей для зовнішньої реклами

Топ ідей для зовнішньої реклами

Світові бренди постійно вигадують нові ідеї для зовнішньої реклами, що дивує аудиторію. Робиться це для того, щоб не загромаджувати місто нецікавими щитами, а заповнити його справжніми художніми шедеврами. Не тільки, аби прикрасити сірі багатоповерхові будинки, але й вигідно зарекомендувати продукцію та послуги, які надає компанія.

Правила якості реклами

Основні правила виготовлення зовнішньої реклами:

  • короткі та лаконічні повідомлення;

  • чітка та перевірена інформація.

В рекламі обов'язково потрібно вказати назву компанії, а також засоби зворотного зв'язку

  1. Використовуєте стильні елементи для створення враження у споживача.

  2. Поєднуйте кілька стилів та ідей.

  3. Зменште кількість дратівливих елементів.

Найчастіше зовнішню рекламу використовують будівельні компанії, торгові центри та великі супермаркети. Реалізатори нерухомості також часто це роблять, оскільки їм зручно монтувати банери та щити. Зовнішня реклама також подобається представникам розважальної сфери. Кінотеатри, театри, розважальні центри люблять випускати величезні афіші, які кріплять на фасади та стіни.

Цікаві ідеї

В цьому сезоні рекомендується звернути уваги на технології. Найпопулярніші засоби реклами:

  • цифрові відеоекрани;

  • жива реклама з паєток.

  • білборди з нетривіальними написами.

  • одночасне використання мобільних технологій і зовнішньої реклами.

Якщо раніше віддавали перевагу телевізійним способам, то з розвитком цифрових технологій, почали використовувати відеоекрани.

Переваги:

  • великі та яскраві написи;

  • короткі ролики;

  • займають час, поки потенційний клієнт чекає в заторі;

  • приємно дивитися.

Реклами з паєтками привертають уваги. Це не звичайний нецікавий щит. Коли все блимає, то хочеться подивитися, що саме рекламується.

Такий спосіб реклами також створює гарний настрій та відчуття свята. Зараз паєтки використовують всюди — і у вітринах магазинів, і на вуличних фігурах та прапорах.

Білборди до сих пір залишаються актуальними. Розвиток цифрових технологій дозволяє їх додатково рекламувати. Багато користувачів соціальних мереж фотографують цікаві написи, публікують у своєму акаунті.

Мобільні технології дозволяють простежити, де саме знаходиться людина в певний час і рекомендують певні місця і заклади. На цій основі створюється таргетована реклама.

Зовнішня реклама — посередник між клієнтом та продавцем. У 2020 році вона розвивається в тандемі з онлайн рекламою.

Добавить в: