COVID-19 поширюється

У місті Славутич, з населенням 25 тисяч людей, стрімко поширюється коронавірус. За місяць у Славутичі виросла кількість хворих на COVID-19, кожного дня збільшуєтьсья кількість використаних ПЛР-тестів та, на жаль, є летальні випадки. Ще у серпні, коли ми були зеленою зоною, у Славутичі не було жодного випадку на захворювання. На сьогоднішній день, у місті 62 випадки на захворювання. 

Наразі у місті хворюють 35 людей, з яких 4 госпіталізовано. Одужали 25 людей, констактних осіб 47. За весь період карантину, зроблено 380 ПЛР-тестів. А летальних випадків - 2. 

Нещодавно ми інформували читачів сайту, що Славутицька міська лікарня готова приймати хворих на COVID-19. Але лише жителів міста. 

 


Наразі, за здоров'ям людей прослідковіють сімейні лікарі. НСЗУ роз'яснила як потрібно звертатися та с яких причин до своїх сімейних лікарів (роз'яснення від 10 жовтня). 

Звичайно, що під час карантину зросла потреба українців у сімейних лікарях. Тому коли люди телефонують, щоб повідомити про свій ризик на захворювання, то ваш сімейних лікар повинен прибути до вашого дому, аби дослідити стан. Потім лікар повинен викликати карету швидкої медичної допомоги, аби зробити тестування. Адже при симптомах на COVID-19 потрібно телефонувати сумейним лікарям. 

На сьогодні 30 мільйонів 610 тисяч українців мають своїх сімейних лікарів. А тобто, в середньому на олного сімейного лікаря, педіатра чи терапевта припадає 1 300 пацієнтів. 

Як і коли потрібно телефонувати сімейним лікарям, розповіли у Відділі охорони здоров'я Славутицької міської ради:

- Якщо лікар надав свій номер мобільного, поцікавтесь, в які часи зручно дзвонити або писати та з якими питаннями;
- Перед тим як дзвонити лікареві, подивіться на годинник. В ідеалі час дзвінків має збігатися з часом роботи вашої амбулаторії;
- Заздалегідь продумайте всі питання перш, ніж набирати номер лікаря. Адже нерідкі випадки, коли пацієнт згадує про найважливіше після завершення розмови і передзвонює знову;
- У вихідні, святкові та нерабочі дні у вашій амбулаторії працює черговий кабінет та реєстратура. Завжди можна звернутись туди перш, ніж турбувати свого лікаря дзвінком у його вихідний;
- Починайте розмову або текстове повідомлення з нагадування, хто ви. Адже лікар не здатен пам’ятати всіх пацієнтів, та відразу переходьте до суті питання;
- Не відправляйте аудіо, відео-повідомлень, якщо ви не узгодили такий формат заздалегідь;
- Невідкладна ситуація потребує невідкладної допомоги, а це або дзвінок на 103, або самостійне відвідування лікарні, яка надає медичну допомогу цілодобово. Вас приймуть без електронного направлення у разі, якщо випадок не може чекати;
- Не плутайте сімейного лікаря з психологом. Поважайте право вашого лікаря на відпочинок і не турбуйте його з метою “поговорити”.



Британ Дар'я

Теги: коронавірус, відділ, охорони, здоров'я

Добавить в: